Oldalak

2016. 05. 20.

Meztelen igazság


Őszintén szólva én még sosem ettem kádban, inni igen, de enni nem szoktam. Ezt az érzést viszont, amit bennem a képek felidéztek nagyon  is jól ismerem.
Elmondom, mi is ez.
A "mindenki elmehet a jó büdös francba" érzés. 
A "most végre egyszer jól fogom magam érezni" érzés.
Az "otthon vagyok" érzés.
A "ne zavarjon senki, egyedül akarok lenni" érzés.
A "de jó volna egy igazi pasi végre" érzés.
A "most minden rendben lesz" érzés.
A "végre azt csinálok, amit akarok " érzés.
A "leszarom, hogy hízlal" érzés.
A "de jó végre egyedül" érzés.
A "holnap jó messze van" érzés.
A "hová tűnt az életem" érzés.


Folyatod? 
Vagy neked egész más jutott eszedbe? 
Elmondod?

Lee Price festményei következnek. Jórészt önarcképek. Merész önfelvállalás. A ilyesmit én hősiesnek tartom.






















Nincsenek megjegyzések:

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails