Oldalak

2010. 08. 12.

Budapest - virágok

Saját fotóimból



A város utcáin sétálva naponta megcsodálom azt sok-sok virágot, ami ilyenkor nyáron virít és nem bírtam megállni, hogy ne örökítsem meg őket. Bár a fotókon szereplő virágok már rég elhervadtak, lévén a képek júniusban és július elején készültek, én azért jó szívvel ajánlom őket. Gyönyörködjetek bennük és amikor kimentek az utcára fedezzétek fel újra meg újra, hogy ilyen is tud lenni Budapest.




















































9 megjegyzés:

sea970 írta...

Tényleg gyönyörűek...
Köszönjük!
:-)

Dekorella írta...

Gyönyörű virágos képeket csináltál Kinga! Olyan jó nézni őket, és tudni, hogy mennyi szépség van nálunk is. Olyan kis odafigyeléssel olyan szép környezetet lehet kialakítani egy talpalatnyi földterületen is! Jó, hogy Te is nyitott szemmel jársz, meglátod, és megbecsülöd ezeket az apró csodákat. :-)

Klein Kinga írta...

@sea970 és Dekorella: Köszi, örülök, hogy tetszik!

Mocca írta...

Némelyik kép akár valamelyik mediterrán tengerparti városkában is készülhetett volna! Gyönyörűségesek! Örülök ennek a posztnak! :D

Klein Kinga írta...

Köszi Mocca, hátha még lenne egy jobb gépem! De ami késik, nem múlik.

Szabó Franciska írta...

Jaj de jó látni!!! Az első képnek (Hollán Ernő utca) külön örülök! Én is részt vettem tervezőként.

Klein Kinga írta...

@SzFanni:Üdv a blogomban és gratulálok - a Hollán Ernő utcához. Nagyon szeretem, hogy ilyen lett, de hadd kérdezzek már valamit! Te nem tudod milyen kő az, amit leraktak és miért lett 2 nap alatt olyan koszos, hogy már el sem múlik soha többé? Ilyennek kell ennek lenni?

szfanni írta...

Kedves Kinga!
A fehér mészkősávokat kivéve a kő: SEMMELROCK Umbriano térkő, ennek is egy különleges Protect változata, amin speciális kosz-taszító bevonat van, így ha a fenntartó időnként venné a fáradságot, hogy nagynyomású vízzel lemossa, még a rágógumi foltok is lejönnének. Én is üdvözöllek a blogomban, örültem, hogy bejelöltél!!! Kíváncsi vagyok a véleményedre, javaslataidra!!!

Klein Kinga írta...

Értem, akkor csak kezelni kéne...
Megtisztelsz, hogy érdekel a véleményem, igyekszem megfelelni neki.

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails