Oldalak

2010. 06. 27.

Ötletadó - kerti bútorok

Mutatnék egy-két olyan kerti bútort, amely tetszik nekem és jelenleg kapható. Csak és kizárólag a netről válogatva, mivel mostanában alig van időm üzletekbe járkálni. Azért remélem a színvonalam nem esik túlságosan...

Itt van mindjárt egy hagyományos akácfa kerti pad. Jól beleillik egy egyszerű kert képébe, a fa pedig idővel más és más színt ölt, velünk öregszik, ha vigyázunk rá és évenként egyszer legalább lekezeljük a felületét megfelelő anyagokkal.
Ára: 35 000,- Ft
Lelőhely: ildare.unas.hu




A következő képen egy nagyságrendekkel más kategóriába tartozó bútort láthattok: ő a Tectona Grandis Moonlight névre hallgató kerti hintaágya. Szebb képet nem tudtam találni, bár biztos benne van a honlapjukon található katalógusban, mégsem vagyok még annyira ügyes (vagy pofátlan), hogy leszedjem ezeket a gyönyörű képeket. A levelemre, amelyben képeket kértem pedig egyszerűen nem válaszoltak. Nézzétek meg a katalógust, érdemes!

Ára: 799 000,-Ft + oldaltálca 99 000,- Ft/pár

Lelőlhely: globalplaza.hu

Kicsit már modernebb, mégis az ívelt vonalak miatt a klasszikus stílus kedvelőinek is megnyerheti tetszését ez a műrattan garnitúra. A svéd Harbo cég terméke a Cheltenham sorozatból. A magyar honlapon elemenként külön-külön található árakat összeadtam és így jött ki az ár az asztallal együtt. Remélem jól :)
Ára: 474 880,- Ft

Lelőhely: teak.hu





Teljes mértékben minimál vonalvezetésű ez a bárpult, a neve Acapulco bár szett. Alumínium vázra készült PE rattan. Az asztal lapja 8 mm vastag edzett üveg. Modern házak teraszán, de egy ház kertkapcsolatos nappalijának egyik szegletében is el tudnám képzelni.
Ár: 158 000,- Ft

Lelőhely: aqualing.hu




Első látásra kovácsoltvasnak kinéző bútor a következő ajánlatom, de annál sokkal könnyebben kezelhető, mivel alumíniumból van. Könnyű és nem rozsdásodik. A honlap szerint egy speciális, a Nova cég által kifejlesztett alumínium öntvényből van, ami garantálja a hosszú élettartamot. Kis mérete miatt akár egy kisebb alapterületű balkonra vagy erkélyre is megfelelő lehet. Az árát sajnos nem találtam, de érdeklődésre biztos megmondják.
Lelőhely: teak.hu
Korántsem teljes kínálatomat hadd fejezzem be egy burmai, kézzel készített, egyedileg festett napernyő különlegességgel amelyet a Karmatik honlapján találtam. Aki igazán egyedire vágyik és szereti a keleti bútorokat, annak ez igazán jó választás. Gyönyörű és különleges.

Ára: 39 000,- Ft

Lelőhely: karmatik.hu

6 megjegyzés:

Kriszta írta...

Mű-rattan ide vagy oda, nekem az íves cucc tetszik úgy, ahogy van! Párnástul, deszka-teraszostul, háttersetül:-)

Klein Kinga írta...

Akkor most hogy kerülöd ki, az érzelmi alapon való döntést? :)Nem könnyű...

Kriszta írta...

Ez nem érzelmi alapon való döntés :-), hanem stílus kérdése. Nekem ez jön be. :-)

Klein Kinga írta...

Ez nagyon érdekes téma. Én úgy éreztem érzelmi alapon is döntök, amikor azt mondom, tetszik valami. Megvenni persze már csak azt veszem meg, amire van pénzem. És ez itt már a te szakterületed? Tehát ez a pénzügyi intelligencia, hogy hogyan van rá pénzem. Simán, erőlködés nélkül,vagy hitelből,esetleg kölcsönkérésből, vagy nem veszem meg. Így valahogy?

Kriszta írta...

Hitellel egy jó-helyen levő ingatlant, de bútort ne! :-)

Klein Kinga írta...

Ez a jó kis mondat elsikkad az én lakberendezős blogom kommentjei között, pedig fontos!

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails