Oldalak

2010. 06. 10.

Budapest az elledecor.com-on!!!



Mint már mondtam nem tudok jól angolul, de átfutottam a cikket. Szerintem egy-két elírás ellenére - amit a képaláírások közt találtam - jól eltalálták a város hangulatát, amikor azt írták: "Old-world grandeur meets youthful energy in this Eastern European city of elegant boulevards, graceful bridges, and bohemian nightlife.
Van szó benne a történelemről, ami itthagyta a nyomát jócskán, művészettörténti stílusok röpködnek, az Andrássy úti üzleteket is említik. Tényleg lehet kapni ajándéktárgyakat Sisi képmásával?
Aztán az Ecseri, Falk Miksa utca, Gödör és Liszt Ferenc tér, majd a híres emberek következnek.
Benne van a Costes nagy dicsősége is stb. stb.
Szerintem egy jó kis átlagos turistacsalogató, de mi lesz ha bemennek egy nyilvános WC-be? Na mindegy.Azért érdekes elovasni.
Blogger barátaim!
Nincs kedvetek valami hasonlót írni, mondjuk az Én Budapestem szterotip címmel - most nem jut eszembe jobb -? Saját egyéni látásmódoddal, mintha a külföldön élő barátaidnak írnád, hogy mi az amit te szeretsz benne. Megbeszélnénk egy napot, mondjuk 1 hónap múlva és aznap mindenki felteszi az ő Budapestjét a saját blogjára. Mi a véleményetek? Gondolkozzatok rajta.
Itt van egy-két kép is.


Ez a Parliament, ha nem tudnátok:



Ez itt az Antiques Bardoni. Nem tudom hol van. Tipp?



Ez itt pedig idézem: "A view of Parliament from Buda." Érdekes látószög...



Ez pedig a Gresham kapuja. Tényleg? Mindenesetre gyönyörű.

14 megjegyzés:

Udvarhelyi Noémi írta...

Bardoni címe:

V. Falk Miksa u. 12.

Klein Kinga írta...

Á, köszi!

B.Tier Noémi írta...

Szia Kinga!
Jó ötlet lenne a Budapest-bemutató - minden, ami neked tetszik belőle, ahová elvinnéd a vendégeidet. Benne vannak mások is? Kicsit időigényes összeszedni az anyagokat, de megoldható :)

Klein Kinga írta...

Látod, eddig még csak te reagáltál rá. Ez azt jelenti, hogy te benne lennél? Akkor föl kell kötnöm a gatyámat!

B.Tier Noémi írta...

Abszolút! Mármint, hogy benne lennék :) Az Éva magazin tette fel nemrég azt a kérdést a facebookon, hogy mit mutatnál meg a külföldieknek a városból...Komolyan elgondolkoztam rajta, és azóta motoszkál a fejemben, mi lenne a legjobb, ami a városról is, rólam is szól - mert egy ilyen bemutató azért igazán személyes dolog.

Klein Kinga írta...

Igen, ilyesmire gondoltam. Nekem ez akkor jutott eszembe hirtelen, amikor a bejegyzést írtam, tehát teljesen spontán volt. Akkor legyen mondjuk augusztus 2-3-4, tehát 3 nap, amikor föltöltheti, mindenki a saját kis írását, a saját blogjára. Természetesen még más is csatlakozhat addig.Ha kérhetem írjátok oda valahova alcímnek, vagy ilyesminek, hogy a Szoba kilátással felhívására írtátok. Asszem írok egy hivatalos felhívást is nemsokára. Lehet a címe "Budapest, ahogy én szeretem", jó?

B.Tier Noémi írta...

Nekem OK. Várom (ill.remélem, várjuk) a felhívást :)

HS írta...

Fura, nekem most valahogy a kocsmák ugranak be, lepergett egy pillanat alatt az összes, amiben az utóbbi években megfordultam. Mindegyiknek más íze volt...
És Budapest, az éjszaka karjai közt, ahogy engem űz. Ringat. Az én városom. Az otthonom.

Kukla Edina írta...

Az ötlet nagyon jó, de én megcsúsznék a határidővel, mert idő az aminek hiányában szenvedek mostanában. Ezért inkább előre nem ígérek semmit, de az elledecor-t megvettem mert kíváncsi voltam a témára. Jó kis tartalmas összefoglaló!

Klein Kinga írta...

Akkor legyen későbbi az időpont, ha tényleg szeretnél beszállni, még semmi sincs eldöntve. Igazából én is először szeptemberre gondoltam, de azt hittem, hogy ciki lesz, pedig ezt szerintem mindannyian hobbiként írjuk és az egyéb kötelességek előrébbvalóak, mint pénzkereset, háztartás, gyerekek, kinek mi.

aletta írta...

Engem is érdekel a dolog és most már végre rá is érek!!! :-)

Klein Kinga írta...

Nagyszerű, akkor már négyen vagyunk, ha minden igaz. Nemsokára megcsinálom a kiírást, ha lesz időm :)

Nikoletti Petra - Lakberendező írta...

Én szintén marhára el voltam havazódva, de engem is érdekel a dolog! A Bardonira látom, reagáltak már, akartam mondani, hogy a szomszédomban van... :) Pont most kellett összeszednem 10 kedvenc bp-i helyet az angoloknak, akik nálunk voltak, szóval ötletelésben most talán kicsit előttetek járok. Köszönjük ezt a klassz felhívást.

Klein Kinga írta...

Milyen kedves vagy! Nagyon szívesen, pedig azt hittem az elején, hogy komment nélkül marad, aztán szép lassan beindultatok...
Hiába,na nagy szellemek, ha találkoznak!

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails