Oldalak

2010. 04. 15.

Friss képek Milánóból!


7 megjegyzés:

sea970 írta...

Ezek a fehér arcok fotelek a másik oldalon? Vagy nincs nekik semmi funkciójuk?

Klein Kinga írta...

Egy lakberendező sem tudhat mindent! Majd ha nyertél a lottón, megmondom:)

Nikoletti Petra - Lakberendező írta...

Igen, fotelek! Ezek voltak a kedvenceim. (Én még kint vagyok, "hála" a vulkánnak...). Egy nagyon klassz standon mutatták be, ahol még több izgi dolog volt. Ha haza jutok, elkészül az összeállitásom is.

Klein Kinga írta...

Részemről nagyon várom!!!!!!!!!

sea970 írta...

De örülök, hogy kitaláltam! Tök jó vagyok! :D :D :D

Klein Kinga írta...

Ügyes vagy, gratulálok. Őszintén mondom, én nem gondoltam volna.

Klein Kinga írta...

Találtam egy ismertető cikket az első képen lévő lámpákról, amelyek papírból(!) vannak. Itt a link, ha valakit érdekel:
http://4szoba.hu/cikk/vilagitas/1686-vilagito-papirkristaly-swarovski-modra

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails