Oldalak

2010. 03. 29.

Asztal és 7 szék



Ezt az asztalt és a hozzátartozó székeket nem feltétlenül azért teszem fel mert nagyon tetszik, magam is bizonytalan vagyok benne, hogy egyáltalán használható-e. A blogon is, ahol találtam eléggé egymásnak ellentmondó kommenteket lehetett olvasni róla. Pl. "Gyönyörűek, gratulálok" vagy "Az abszurditásnak nincsenek határai" és így tovább. Hogy miért mutatom akkor be nektek? Szeretem a sokféleséget, a különböző ötleteket, stílusokat és kíváncsi vagyok a véleményetekre is. Nekem külsőre igen szimpatikus ez a letisztultság, de jó lenne kipróbálni, hogy milyen érzés helyet foglalni bennük. Ötletes, hogy minden szék más-más háttámlával rendelkezik és akár egy paddá is össze lehet rakni.

A tervezők Alisée Matta és Giovanni Gennari. Ők a kreativ team a Missing székek mögött. Nem ismeretlenek a design világában, számos elismeréssel díjazták már őket. Az alapötlet az volt, hogy a szék sohasem egy önmagában lévő tárgy, mindig kapcsolódik valami máshoz, egy összeállítás része.


Az hiszem mindenképpen egy olyan összeállítás, ami mellett nem lehet szó nélkül elmenni.

Forrás: http://www.xlacasa.it/

1 megjegyzés:

sea970 írta...

Nekem ez túlságosan is letisztult, hideg. Tulkép tetszik, de a saját konyhámba még sem kérném.
Viszont a nemrégiben bemutatott tengerparti üveg villába illene...

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails