Oldalak

2010. 02. 25.

Megelőlegezett tavasz



Ráleltem ezekre a kellemes teraszos, kertes képekre és nincs mit tenni, muszáj közzétennem őket! Jelentem az idén is lesz tavasz - persze biztos megint egyik napról a másikra lesz 20 fok, no de sebaj, mert itt vannak nekünk ezek teraszok, kertek. Kiülünk szépen és nézelődünk, beszélgetünk, iszogatunk és gyönyörködünk a tájban. Már akinek van ilyen kertje, akinek meg nincs vendégségbe megy:)
Nekem rögtön az első a kedvencem, nem tudom pontosan, miért talán a színek miatt, vagy ez a nagy ernyő, ami biztonságot nyújt? Védve vagyok és mégis szabadon. Vagy a második, az is gyönyörű, nem is tudom...





Ezeket a képeket egy amerikai honlapon találtam, jellegzetesek. Figyeljétek meg, hogy milyen fontos, hogy szinte ugyanazt a kényelmet kell visszahozni, mintha bent lennénk egy nappaliban, ettől olyan hívogatóak szerintem ezek a helyek, még szőnyeg is van! Szeretnék azonnal leheveredni egy ilyenbe. Fontos szerintem még, hogy majdnem mindnél használják ezeket a nagy napellenzőket, amitől szintén közelítesz egy belső enteriőrhöz érzésben, mit ahogy az előbb megfogalmaztam, az a kettősség hatja át őket: benti kényelem, kinti szabadság.









Kivéve ezt az utolsót ez elég puritán, de ebben meg ez a jó, nem?




Fotók: traditionalhome.com

9 megjegyzés:

HS írta...

Én a hintaszékesbe mennék. Kezemben a bögrémmel. Komótosan kortyolgatva hallgatnám a tavaszt. Talán írnék egy haikut is.:)

Klein Kinga írta...

Jó, én meg odaülök melléd és hallgatunk nagyokat. És írjál még nekünk sokat!

Klein Kinga írta...

HS ideírhatom a blogod címét?

sea970 írta...

Ezek nekem is baromira tetszenek. De mit csinálok, ha jön az eső? Kirohanok és összekapkodom a szőnyeget és a párnákat?? És mi van, ha nem is vagyok otthon???

Klein Kinga írta...

Hát azért van a legtöbb fölött a napellenző! Azt a függönyöset én sem tudom, hogyan reagál az esőben, majd utánakérdezek.

HS írta...

Szerintem az esős kérdésre úgy tudunk a legprecízebb választ adni, ha kiülünk oda, lebzselünk, felhőhabos kávét iszunk, és várjuk az esőt.:)

És persze. Az én blogom lesz Nálad a kakukktojás. Jönnek majd Hozzád trendi cuccokért, jópofa ötletekért, és kutakodnak mindenütt, katt, rám kattintanak, s egyéb se lesz ott, mint betű hátán betű, meg mese, meg haiku.:))

Klein Kinga írta...

Egy kis vers, egy kis mese, egy kis valóság, HS blogja:
http://hold-nap.freeblog.hu/

Kukla Edina írta...

Hát most elkapott a lendület a terasz alakítgatásra...

Klein Kinga írta...

Nekem meg születőben van egy új rovat -vagy csak bejegyzés?- a fejemben ezzel kapcsolatban, de "ennél többet nem árulhatok el".
Majd meglátjátok!

Fb. like

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails